Velkommen tilbake til skolen!

Verdens beste klem må du vente litt med, men vi gleder oss til å møtes på skolen!

Om skolestart etter pinse, tirsdag 2.juni:

Alle elever og ansatte møter opp på skolen og følger timeplanen fra tirsdag etter pinse. Vi fortsetter med kortere lunsj og oppfordrer alle om å ha med matpakke og sykle eller gå til skolen. Klasserom vil være åpne i pausene, og hver dag skal utvalgte klasser være utendørs i lunsjen. Mer info om dette og de siste skoleukene kommer!

Om skolestart fra mandag 11.mai:

Du vil motta en skolemelding i Portalen, som forteller når og hvor du skal møte på skolen i neste uke. Sett deg grundig inn i all informasjonen du får. Frammøte på skolen er avhengig av hvilket trinn og utdanningsprogram du går på.

Alle kan ikke møte opp samtidig. Derfor vil noe undervisning foregå på Ullern, og noen økter vil fortsatt foregå via Teams. Vi forholder oss til den ordinære timeplanen og plan for sluttvurdering.

Skolen er opptatt av en trygg og god gjenåpning for alle elever og ansatte. Vi følger de gjeldende  retningslinjene for hygiene og avstand, og det er viktig at alle har gjort seg kjent med disse reglene. Er du syk, skal du gi beskjed, holde deg hjemme og følge karantenereglene, slik myndighetene har bestemt.

Har du spørsmål? Spør kontaktlærer eller rådgiver for ditt trinn!  Vi heier på at det blir bra å komme tilbake til skolen igjen!