Spørsmål om inntak?

Fadder som forbereder skolestart

Spørsmål om inntak

Ullern videregående skole kan IKKE svare på direkte henvendelser om inntak og ventelister for skoleplass kommende skoleår. Ta kontakt med Inntakskontoret i Utdanningsetaten:

Utdanningsetaten Elevforvaltning og planlegging Inntakskontoret

Postadresse Postboks 6127 Etterstad, 0602 Oslo

Telefon   815 68 440/   23 05 10 02

Telefaks 22 65 79 71

E-post postmottak@osloskolen.no

Nettsted www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/videregaende-opplaring/sok-videregaende-skole

Skolen har ikke anleding til å ta inn elever før etter 1.september. Inntil da må alle henvendelser altså gå via Inntakskontoret

På venteliste?

Skolen får ventelistene fra inntakskontoret i Utdanningsetaten. Første skoledag må du møte på den skolen der du har fått plass. Etter første skoledag tar vi kontakt med elever på ventelisten hvis vi har ledige plasser. Det er viktig at du har mobilen på. Hvis du ikke kan ta telefonen, er det svært viktig at du ringer oss opp igjen umiddelbart. Vi følger ventelistene fra Inntakskontoret helt frem til 1. september. Fra denne datoen vil skolen tilby eventuelle ledige plasser til elever som er interessert i å begynne på Ullern vgs.