Vg1 ST og vg1 MK: Valg av mattekurs og fremmedspråk

Velkommen til Ullern!

Før skolestart må du sette deg inn i valg av fremmedspråk og matematikk. Du må fylle ut skjemaet i lenken nederst på siden.

Dette gjelder deg som skal begynne på

• Studiespesialisering  (1ST)
  • Medier og kommunikasjon studieforberedende løp (1MK)

Fremmedspråk og forsert løp

Før skolestart ønsker vi å orientere deg om valg av fremmedspråk (tysk, fransk og spansk) og eventuelt forsert løp (engelsk og matematikk).

Vi tar forbehold om at lav interesse for språkkurs på nivå 1, kan gjøre at kurs her ikke blir igangsatt.

I Osloskolen samarbeider vi om tilbud i små språkfag. Du velger enten dette eller fremmedspråk på Ullern. Se mer informasjon om byomfattende tilbud i fremmedspråk.

Påmelding til bodil.kvame@osloskolen.no

Matematikk

Ved skolestart skal du velge matematikkurs. Du velger mellom praktisk og teoretisk matematikk. Læreren din veileder deg i valget, men vi vil gjerne vite hva du tror du kommer til å velge.

Les mer: Valg av matematikkurs på vg1

Send inn valgskjema

VIKTIG: Send inn skjema for valg av fremmedspråk og mattekurs

FRIST: Torsdag 8.august

Takk for at du sender valgskjemaet ditt til oss før fristen!

Send melding til mobil 93269040 (fremmedspråk) eller 40450598 (matematikk) dersom du har spørsmål.