Hovedseksjon

Publisert:

Skolestart er mandag 17.august! Vi gleder oss! Velkommen!

En gruppe mennesker som står på en rød løper

Skolestart mandag 17. august

Alle møter i Flerbrukshallen Victoria. Bruk inngang 1A (mot ring 3) 

Kl 08.30–12.00: Tilrettelagt avdeling (TL)

Kl 09.00–10.30: Vg3 (Apotekteknikk, HO, MK, ST)

Kl 10.30–12.00: Vg2 (EL, HO, MK, ST)

Kl 12.00–15.00: Vg1 (EL, HO, MK, ST)

Apotekteknikk voksne møter onsdag 19. august kl 10.00. Se eget brev

 

Overnattingstur vg1

Etter skolestart reiser vg1-elevene på overnattingstur sammen med faddere, kontaktlærere, rådgivere og miljøarbeidere. Det skjer i tredje skoleuke, altså fra mandag 31.08 til og med fredag 4.september. Mer informasjon om hvem som reiser når, kommer. ​Varme klær og godt humør er viktig uansett! 

Les mer om overnattingstur til Åstjern