Skolestart mandag 17. august
Alle møter i Flerbrukshallen Victoria. Bruk inngang 1A (mot ring 3)
Kl 08.30–12.00: Tilrettelagt avdeling (TL)
Kl 09.00–10.30: Vg3 (Apotekteknikk, HO, MK, ST)
Kl 10.30–12.00: Vg2 (EL, HO, MK, ST)
Kl 12.00–15.00: Vg1 (EL, HO, MK, ST)
Apotekteknikk voksne møter onsdag 19. august kl 10.00. Se eget brev
Overnattingstur vg1
Etter skolestart reiser vg1-elevene på overnattingstur sammen med faddere, kontaktlærere, rådgivere og miljøarbeidere. Det skjer i tredje skoleuke, altså fra mandag 31.08 til og med fredag 4.september. Mer informasjon om hvem som reiser når, kommer. Varme klær og godt humør er viktig uansett!
Les mer om overnattingstur til Åstjern
