Velkommen til oss!

Mange elever  ønsker velkommen

Mange var innom Ullern på Åpen dag 23.januar. Vi har fortsatt åpne dører for deg som er nysgjerrig på hvordan det er på Ullern. Mandag 30.januar, mandag 6.februar og mandag 13.februar kl 14.00 -16.00 kan du få omvisning på skolen.

Du får inntrykk av hvordan skolemiljøet vårt er. Du kan spørre og få svar på det du lurer på. Vi tar deg inn i Hjertet vårt, som både er et sted å være og en måte å tenke på. Kom og finn ut mer om det!

Vi gir deg også innblikk i fagtilbudene våre. Du som er interessert i bestemte linjer, vil få møte folk som kan vise deg hva fagtilbudet går ut på i praksis. Vi forteller om satsningsområder, skolefaglig samarbeid, utplassering og god skole. Et besøk hos oss før vinterferien gjør deg mer sikker på hva du skal velge - og hvorfor. Velkommen til Ullern!