Snart over og ut...

Velkommen til oss!

Avslutningsseremonien finner sted kl 18.00 onsdag 20.juni i flerbrukshallen Victoria, via inngang 2B. Det er anledning til å ta med familie på avslutningshøytideligheten, som varer til ca kl 21.00.

Gjennom taler, sang og utdeling av utmerkelser tar vi farvel med alle vi er blitt kjent med over tid. Mange elever har gått alle sine tre år på Ullern, siden åpningen av nytt bygg i 2015. Andre har litt kortere fartstid, men har vært viktige bidragsytere til skolefellesskapet vårt. Elever i Apotekteknikk, 3HO, 3MK og 3ST er avgangselever i år. Det samme gjelder elektrofagselever i 2ELA og 2DEA,som avslutter hos oss og skal ut i lære fra høsten.  Vi må nevne 3HO spesielt, som er vårt aller første kull ut med treårig praksisrettet løp og generell studiekompetanse.

Vi minner om at det er parkeringsreguleringer i nærområdet. Det er derfor lurt å benytte p-plasser i p-garasjen under bygget - mot betaling. Vi minner også om at det snart vil bli anledning til å bestille og betale årets årbok. Det er et fint minne å ha med seg fra viktige år på Ullern!