Samarbeidsdagene 2016

Elever i samarbeidssituasjon

Vet du hvem vi "bor" sammen med på Ullern vgs? Vet du hva som befinner seg oppover i etasjene, der det ikke er skole? Finn det ut gjennom Samarbeidsdagene 2016!  Formålet er å bli bedre kjent - med hverandre, med andre folk i bygget og med den skolefaglige avtalen vi har med OCC. Det er viktig at alle vet hva Oslo Cancer Cluster Innovasjonspark er. Det blir en lærerik dag!

Du som er elev på Vg1 skal delta på en av Samarbeidsdagene:

Mandag 19/12: kl 8.15 – 11.30. 1STA-1STC, 1HO, 1ELB

Tirsdag 20/12:  kl 8.15 – 11.30. 1STD-1STF, 1MEA, 1ELA

VI starter dagen i auditoriet med informasjon fra Jónas Einarsson, som er en av ildsjelene i hele prosjektet. Han forteller om hvordan og hvorfor vi har en Innovasjonspark. Så deles alle i grupper på kryss og tvers, og får en omvisning i bygget. Vi får også noen eksempler på ulike samarbeidsprosjekter som vi har gjennomført. Til slutt skal gruppene jobbe sammen og komme med egne ideer til muligheter for samarbeid i framtiden.

Sjekk hva avtalen om skolefaglig samarbeid går ut på!