Dette må du huske på!

Læring i praksisfeltet!

Praktisk informasjon ved skoleslutt juni 2017:
Innlevering av lærebøker

VG3
Dato:            torsdag 8. og fredag 9. juni

Klokken:      10:00 - 13:00

Hvor:            1.etasje, rød lamell innenfor kantinen ved HO

VG1 og VG2
Dato:            fredag 16.,  mandag 19. og tirsdag 20. juni

Klokken:      10:00 - 13:00

Hvor:            1.etasje, rød lamell innenfor kantinen ved HO

Erstatningsansvar: Som elev er du erstatningsansvarlig for alle lærebøker som har blitt registrert i ditt navn. Bøker som ikke har blitt levert innen skoleslutt, vil bli fakturert. Utdanningsetaten følger opp dette via sitt fakturasystem.

Bokskap: Alle bokskap må tømmes for alt innhold. Låsene må fjernes fra skapene. Frist: Onsdag 21. juni. Etter denne datoen skal skapene vaskes og klargjøres for neste skoleår. Låste skap blir derfor åpnet og tømt for innhold.

Levere datamaskin:

Datamaskin leveres på Helpdesk mellom kl.8.30-15.30 fram til og med onsdag 21.juni

Du er selv ansvarlig for å ta back-up av innhold du vil ta vare på før maskinen leveres til tanking.

Elever fra følgende klasser må levere inn datamaskinen sin:

1STA-F

1MEA

1HOAB

1ELAB

2STA-F

2HOAB

3MKAB

3APO

3APO-VOKSNE

For vg3-elever på ST:

Er du vg3-elev på ST, kan du velge å beholde din skole-pc. Da må du aktivere Windows og Office. Se manual for aktivering her