Nytt år, nye muligheter

Ullernrevyen 2018 girer opp og har hatt intensivuke gjennom hele juleferien. Vi ser fram til premieren mandag 08.01.  Revyen heter "Gi meg det jeg vil ha" og tar utgangspunkt i Maslows behovspyramide, altså det vi må ha for å ha det bra. Forestillingen spilles fram til og med søndag 14.01. Kjøp billett her!

Ullernrevyen 2018

Halvårsvurdering og fagkonferanser

Vi nærmer oss slutten på første termin.  I den forbindelse vil vi gi alle elever og  foresatte informasjon om halvårsvurdering, både med og uten karakter, som vil bli publisert i ITS.

Viktige datoer:

• Terminslutt: Fredag 12. januar
  • Halvårsvurdering uten karakter: Mandag 8. januar
  • Halvårsvurdering med karakter: Fredag 19. januar
  • Fagkonferanse Vg1: Tirsdag 23. januar
  • Fagkoneranse Vg2: Torsdag 25. januar

Fagknferansen er en speed date med faglærere, elever og foresatte. Her vil framovermelding i fag være et sentralt tema, altså hva som må til for å mestre godt fram mot sommeren. Følg med på hjemmesiden for booking av tid!

Åpen skole:

Vi åpner dørene til skolen vår 31.01 og 01.02. Da kan 10.klassinger og deres foresatte få et innblikk i hvordan vi har det.