Mestere i idéskaping?

Gi Labb UB er finalister i oslomesterskapet

Oslomesterskapet i entreprenørskap er en fantastisk mønstring av gode forretningsidéer og spenstige måter å presentere konsepter på.

Ullern-elevene er skikkelig gode og lovende innovatører!  I Oslomesterskapet for ungdomsbedrifter viser de at de har lært mye om idéskaping og presentasjon, eller pitch, som det heter når en skal si alt om forretningsidé og konsept på under tre minutter...

Smart Bottle UB gikk videre til Oslofinalen 22. mars. Gi labb UB fra Ullern ble også finaleklar i kategorien "Beste ungdomsbedrift 2019". Disse utgjør to av 12 finalister. Vi gratulerer dessuten bedriften Charge UB med 1. plass i kategorien "Beste arbeidsplass" -  og ikke minst Ulrik Slettvoll Lien fra Smart Bottle UB med prisen "Årets selger"!

Smart Bottle UB selger resirkulærbare drikkeflasker. Gi labb UB  tilbyr hundepass, mens Charge UB har kan skaffe deg mobillader i form av armbånd.

Se mer

Syv av Ullerns ungdomsbedrifter var nominert til delfinalene i Oslomesterskapet. Til sammen fikk de 21 nominasjoner.

Se mer på https://www.ue.no/Oslo/Nyheter.

Faget Entreprenørskap og bedriftsutvikling gir solide muligheter for å lære innovasjon og utvikling av egen ungdomsbedrift (UB) Entreprenørskap og bedriftsutvikling er programfag  i 2. og 3. klasse på Studiespesialisering. Du kan også gå på Medier og kommunikasjon og starte ungdomsbedrift innen film, foto, grafisk design eller annen form for medieproduksjon.