Informasjonsmøte om russetid, sluttvurdering og eksamen

To jenter og en gutt jobber konsentrert med PC i klasserommet.

Ledelse og R-team har hatt et orienteringsmøte for foresatte og elever på vg3 ST/MK om russetid, standpunktkarakterer og eksamen våren 2017. Formål:  Å gi innsikt i hva sluttvurderingsfasen innebærer for avgangselevene våre. Se  informasjon fra selve møtet 03.04.17

I tiden etter påske er alle elever inne i sluttvurderingsfasen. I denne perioden er læringstrykket høyt. Elevene forventes å vise samlet sluttkompetanse, slik at det kan settes standpunktkarakterer i alle fag.  Det skriftlige eksamenstrekket kunngjøres fredag 12.mai, og skriftlig eksamen starter 19.mai. Se oversikt over eksamensperioden våren 2017. Denne oversikten oppdateres fortløpende.

Vi sørger for å gi elevene tydelig informasjon om eksamen i forkant av eksamensperioden.

Les mer om eksamensreglement og annen forberedelse til skriftlig eksamen.