Heldagsprøver våren 2017

Våren 2021 er alle eksamener i videregående skole avlyst

Rundt påske er vi inne i sluttvurderingsfasen.

Sjekk: Oversikt over eksamen og heldagsprøver våren 2017.

Sjekk hvor du skal møte opp på heldagsprøven!

Heldagsprøven skal være så lik eksamen som mulig. Derfor tester vi ut den digitale eksamensløsningen i mange fag. Du får mer informasjon om dette. Merk at du ikke kan låne hjelpemidler og utstyr av andre under noen av heldagsprøvene. Du må sjekke at skole-PC/mac virker som den skal og sørge for å ha egen lader. Ved feil og mangler: Kontakt IKT Helpdesk umiddelbart, så slipper du trøbbel og stress i forkant av sluttvurderingssituasjonen.

Frammøte på heldagsprøve eller prøveeksamen er kl. 08.30 (hvis ikke annen info er gitt). Heldagsprøver varer fra kl 09.00-14.00. Har du levert dokumentert søknad dette skoleåret og fått innvilget tilleggstid, varer heldagsprøven til kl 15.00. De fleste heldagsprøver avvikles i flerbrukshallen Victoria, men noen klasserom vil også bli brukt under prøvene.

NB. Husk å ta med mat og drikke! Det er ikke anledning til å oppsøke kantinen under heldagsprøven.

Se reglement for heldagsprøver.

Forberedt til heldagsprøven?

Du må selv sjekke at din skoledatamaskin fungerer som den skal i forkant av heldagsprøve/ eksamen. HUSK LADER!

-Sjekk at Clarify fungerer

-Sjekk at Geogebra fungerer

-Sjekk at CD-ORD fungerer

-Sjekk at du har lader og pc som fungerer

-Sjekk at du har lagret alt du trenger av dokumenter til minnepinne

-Sjekk at du har eksportert OneNote til minnepinne før heldagsprøven

I OneNote:

Velg Fil->Eksporter->Notatblokk->OneNote-pakke

Klikk på Eksporter og velg minnepinne

NB! Du får ikke tak i OneNote/Onedrive/Skrivebord/Dokumenter på heldagsprøven, derfor må du bruke minnepinne.

Stikk innom IKT Helpdesk FØR påske hvis du har spørsmål vedrørende dette.