God juleferie!

Førjulshyggelig på Ullern. God jul!

Julekalenderen vår er en glad greie. Vi har sett massevis av julegensere, julepysjer og annen julestæsj i adventstiden. Selveste Lucia dukket opp en tidlig mandags morgen, sammen med en hvitkledd,  smittevernsbevisst flokk...

Lucia 2021.jpg

Fra skolestart i august hadde vi en ganske normal skolehverdag med selvtesting fram til høstferien. Vi er lykkelige over å kunne dra på overnattingstur med alle vg1-elever og  mange fine faddere. Faddergeneralene Petter og Robin i R-team (t.h). Solbukta ved Fredrikstad leverte - med godt vær og nye vennskap:

Faddertur 1.jpg  Faddertur 3.jpg Faddertur 2.jpg

Vi har gjort mye annet gøy i høst også. Verdt å nevne er Kulturfest og Ullern for Alle i september. - med besøk av interessante gjester fra kulturliv og ulike organisasjoner. Mange klasser har vært på faglige ekskursjoner utenfor skolen.  I tillegg har elevaktivitetene våre fått nytt liv med samlinger hver tirsdag og torsdag:  Alt fra sjakk, debatt, idrettsturneringer, strikkeklubb, u-prosjekt, investment club til musikkgruppe,  revyen, fadderopplegg og elevråd. Noe for en hver smak. Hver eneste dag har nesten 1000 elever og 130 ansatte vært på skolen - helt til siste uke før jul.

Nå tar vi velfortjent juleferie og ønsker alle en god, glad jul!

Første skoledag etter nyttår er tirsdag 4.januar. Vi heier på at 2022 blir bra!