Åpen skole

Fadderne våre er klare!

Vanskelig å bestemme seg? Hvis du ønsker å komme på besøk eller hospitering hos oss, ta kontakt!

Du kan kontakte aktuell avdelingsleder direkte og ta en prat eller gjøre avtale om besøk og innblikk i undervisningen. Bare spør! Bare kom!

Vi står klare til å møte alle som lurer på hvordan det ER på Ullern. VI er først og fremst faddere og engasjerte folk, som liker seg godt, både i fag og i fellesskapet på skolen vår!

Møt fadderpresidentene på Ullern! Se intervju på https://youtu.be/PPR_k2cHkCo. Under Åpen skole 22. januar har de hatt ansvar for elevguidene. Over 100 elever har tatt imot de besøkende! Johanne, Anja og Herman bidrar ekstra til den gode trivselen på Ullern. De lever grunnsteinene våre, nemlig omsorg, samarbeid og ambisjoner. Her kan du lese mer om fadderordningen vår (Akersposten, 18.01.19)

Mye som skjer! På instagram finner du oss på ullern_vgs med bilder fra skolehverdagen vår. Nå kan du også følge fadderpresidentenes insta-take-over og kortfilmsnuttene i #livetpåullern