Åpen skole!

Velkommen til oss!

Åpen skole betyr mange inntrykk!

Folk: Vi byr først og fremst på oss selv og skolemiljøet vårt. Du møter faddere som tar deg med rundt og forteller om hvsordan det er å være elev på skolen vår.

Fellesskap: Du møter massevis av elevaktiviteter og folk som trives i fellesskapet på skolen. Rektor Torill og ass.rektor Norhild forteller om hva som gjør at de gleder seg til å gå på jobb hver dag. I auditoriet kan du la deg underholde av revy og filmproduksjoner. Vi har en egen scene der du kan få øye på hva elevene mener er viktig på en skole som vår. Den store gymsalen vår er full av aktivitet og rundt omkring finner du elever som gjerne tar en prat med deg. Kantina vår er åpen, og du vil også finne stor åpenhet i det vi kaller Hjertet av Ullern. Kom for å finne ut hva som rører seg der!

Fag: Du får finne ut mer om fagtilbudene våre. Vi har faddere som er spesialister på utdanningsprogrammene vi tilbyr. På fagstands for Elektrofag (EL), Helse og oppvekstfag (HO), Apotek, Studiespesialisering (ST) og Medier og kommunikasjon (MK) skjer det mye spennende. På MK kan du få bli med inn i MK-land, der vi kan love store overraskelser! Faglærere og elever fra de ulike fagfeltene vil gi deg informasjon, svare på spørsmål eller la deg teste ut morsomme muligheter innenfor fagene. Vi gleder oss!

Følg: Ullern er på Facebook og Instagram

Forvirra? Hvis du fortsatt er usikker på hva du skal velge, kan du gjerne ta kontakt med oss: Du kan komme på besøk en gang til eller hospitere noen timer for å se hvordan det er å være elev på Ullern.

Foto: Clapper UB